Գիտելիքի փոխանցում,հոկտեմբեր

Հոկտեմբեր ամսվա՝ տիկին Կարինեի հետ համատեղ աշխատանքը , կարելի է ասել, սեպտեմբերի բովանդակային շարունակությունն էր։ Կազմել ենք հոկտեմբերյան նախագծերը, ամենօրյա հանդիպումների ժամանակ քննարկվել են հաջորդ օրվա անելիքները, ամփոփել ենք սեպտեմբեր ամսվա նախագծերը հաշվետվությունների տեսքով։ Շաբաթական մեկ դասաժամ անցկացնում եմ տիկին Կարինեի կաբինետում՝ նրա մեթոդական ցուցումներով, անմիջական ներկայությամբ ու մասնակցությամբ, և դա ինձ շատ է օգնում իմ աշխատանքում։ Կարծես այս ամիս բլոգավարության հմտություններս ավելացել են, բայց մասնակի հարցերի դեպքում կրկին դիմում եմ մենթորիս օգնությանը։ Մենթորիս խորհրդով կարդացել եմ տիկին Մարիետ Սիմոնյանի «Կրթահամալիրը որպես մի հսկա լաբորատորիա» վերտառությամբ հոդվածը, փորձում եմ շարադրել մտքերս դրա շուրջ։ Աշխատել ենք նաև նոյեմբեր ամսվա նախագծերի կազմման վրա։

Оставьте комментарий